У Чернівецькій області розпочали будівництво залізничного перевантажувального терміналу.

Про це пише НВП КРАКОВ з посиланням на ЦТС.

Джерело-Elevatorist.

На терміналі “Фішка Нов” будуть приймати вагони з української колії шириною 1520 мм та і перевантажувати у вагони з європейською колією 1435 мм.

“Однією з особливостей термінала є здатність розвантажувати вагони на п’яти коліях шириною 1520 мм з продуктивністю 1000 тонн на годину, а також завантажувати на вагони європейських колій з аналогічною продуктивністю. Бункери для відвантаження оснащені тензодатчиками, що дозволяє точно контролювати вагу вантажу при завантаженні вагонів”, – зазначив директор проектної організації “АктивПроект” Богдан Поперечний.

03-34109

09-34111

07-34113

10-34114

Нагадаємо, ЦТС писав, що “Мостиська драй порт” (відомий як Контейнерний термінал “Мостиська”), що розташований неподалік від кордону з Польщею, залучає новий вантажопотік – підприємство започатковує сервіс по перевантаженню мінеральних добрив. Наявні на терміналі 8 колій дозволяють одночасно приймати європейські вагони по колії 1435 мм та перевантажувати добрива в вагони колії 1520 мм або на вантажні автомобілі. Перевантажувальне обладнання підприємства дає змогу приймати, зберігати та відвантажувати мінеральні добрива в біг-бегах та в мішках на палетах.

За результатами роботи у 2023 році КТМ обробив понад 72,4 тис. TEU контейнеризованих вантажів. Щодо генеральних, навалювальних і наливних вантажів, то обсяги їх перевантаження минулого року зросли до 286 тис. т. З них зернових вантажів – 122 тис. т, наливних – 62 тис. т, генеральних – 35 тис. т, а також балк-вантажів – 37

ВИДЕО